האקדמיה לטניס לוגו -מאמן טניס חוגי טניס ניר צבי

חוג טניס לילדים

כל המידע שצריך על חוג טניס לילדים! טניס הוא אחד מענפי הספורט הנצפים ביותר והפופולאריים ביותר ברחבי העולם, כל יום ילדים נוספים רוצים ללכת בעקבות שחקנים גדולים כמו רפא נדאל או רוג'ר פדרר בשאיפה להיות אלוף העולם החדש. אך הורים רבים מפקפקים מה הגיל הטוב ביותר להתחיל .

לטניס יש יתרונות גדולים, פיזיים ופסיכולוגיים, חשובים מאוד לצמיחה האישית של כל ילד וילדה. אימון קבוע משפר את המצב הגופני, מפתח שרירים, טווח קשב, תיאום מוטורי, ואף מעודד חיברות.

כמו ברוב ענפי הספורט, אין גיל התחלתי מדויק לטניס. האם ילד מוכן ללמוד שיעורי טניס או לא תלוי יותר בכישוריו, ביכולותיו וביכולותיו מאשר בגילו.

חוג טניס לילדים מגיל 4

ילדים רבים בגיל 4 כבר מראים יכולת תיאום מוטורית מתקדמת למדי המאפשרת להם להתחיל לשחק טניס, אך יש לזכור כי טווח הקשב שלהם עדיין לא מפותח במיוחד. בגיל זה, הסחות דעת מתמידות הופכות את שיעורי הטניס למשחק בלבד עם מחבטים וכדורים.אימון טניס

בשיעורים אלה, למרות שהם לא משמשים כדי לשכלל את הטכניקה שלהם, הקטנטנים יוכלו להכיר את עולם הטניס ואת הרעיונות הבסיסיים של המשחק. הדבר הטוב ביותר לעשות הוא שהילד ישתמש במחבטים, רשתות וכדור טניס מיני באימונים שלהם המותאמים למצבים הגופניים שלהם.

ההמלצה להתחיל טניס מגיל 5-6

רוב המומחים אומרים שהגיל הטוב ביותר להתחיל טניס בצורה רשמית יותר הוא 5 או 6. בהגיעם לגיל זה, ילדים כבר פיתחו את כישוריהם הפסיכו-מוטוריים, את התיאום שלהם ואת תשומת ליבם, והתאימו אותם הרבה יותר לדרישות המשחק.

גם לכם ההורים פתחנו חוג טניס למבוגרים

טניס הוא ענף ספורט מגוון מאוד פופולארי אצל ילדים ומבוגרים כאחד. ההערכה היא כי קהילת הטניס כוללת יותר מ -300 מיליון אנשים בעולם. הצלחה נובעת בעיקר בשל היתרונות הגדולים שהטניס מעניק לשחקניו.

היתרונות של הטניס הם רבים הן לבריאות הגופנית כמו גם לבריאות הנפשית.

יתרונות הטניס

יתרונות הפיזים:

  • ניידות: תיאום טוב יותר וגמישות רבה יותר, זריזות.
  • יכולת אירובית: סיבולת מוגברת, בריאות לב וכלי דם. חיזוק עצמות ושרירים.

יתרונות פסיכולוגיים:

  • הוא כיף, הוא חברתי. ללא ספק, אינטראקציה חברתית היא אחד החלקים המהותיים בפעילות הספורטיבית.
  • מקדם שחרור מתח.
  • מסייע בפיתוח יכולת אינטלקטואלית, מטפח מיקוד אסטרטגי, תחרותיות, דמיון.
  • חיזוק אופי, בניית ערכים, יצירת הרגלים.
  • הקלה על ניהול מצוקה, פתרון בעיות וכו '.

מיהו מדריך הטניס?

כדי להיות מאמן טניס טוב ישנן כמה איכויות פיזיות ומנטליות שיש בהן צורך:

כּוֹחַ, מְהִירוּת, סיבולת, גמישות, יכולת תֵאוּם, מוטיבציה גבוהה, מידת ריכוז גבוהה, שליטה ברגשות, יכולת מאמץ, ביטחון עצמי, יכולת למידה, יכולת הסתגלות, אופטימיות.

מורה לטניס טוב יעשה הרבה יותר מרק להעביר שיעור טניס טוב אלא בדרך כלל ישמש לתלמידיו דמות מרכזית המשמשת דוגמה.

ניתן לאמן את התכונות הפיזיות והנפשיות של שחקן טניס. ניתן לטעות ולחשוב שתכונות פסיכולוגיות לרוב אינן ניתנות לאימון מכיוון שנחשבות כמולדות. אבל זו טעות.

עידן רוזנברג, אלוף ישראל בטניס לשעבר, שם לעצמו למטרה להעניק לילדים ומבוגרים את כל היתרונות של משחק הטניס ולעשות הכל בצורה סוחפת ומהנה שתתאים לכל אדם. בסבלנותו הרבה וכישרונות הוא מנגיש את הטניס לכולם, ללא קשר לרמה הקודמת בואו ותתמכרו לעולם המופלא הזה. הנאה מובטחת.

איך נרשמים לחוג טניס לילדים?

רוצים לקבוע –  חוג טניס לילדים לחצו על הכפתור הירוק! 

קבוצות - מבוגרים וילדים
בבאר יעקב/גבעתיים

אימון טניס פרטי
ב 59 שח בניר צבי

התחילו שיחת ווטסאפ
צריכים עזרה ?
שלום :)
נשמח לעזור גם בווטסאפ
דילוג לתוכן