האקדמיה לטניס לוגו -מאמן טניס חוגי טניס ניר צבי

כיצד מוצאים מדריך טניס מתאים?

רגע לפני שנדבר על מדריך טניס, נלמד יותר לעמוק על טניס או "הספורט הלבן".

ידוע ביכולתו לחזק את הגוף, בהעלאת סיבולת הלב-ריאה שלו, הגדלת צפיפות העצם בגוף ובעוד שורה ארוכה למדי של יתרונות. אלה, בין השאר, חלק מהסיבות לכך, כי מידי שנה, מצטרפים אלפי ילדים ומבוגרים ברחבי העולם למעגל האנשים הנהנים מיתרונותיו של אותו ספורט אצילי, אבל מאתגר.

אולם, אם מעולם בעבר לא אחזתם מחבט בידכם, אתם עלולים לגלות, כי על אף שמה שג'ון מקנרו, מרטינה נברטילובה, שטפי גראף או כריס אוורט עושים נראה קל להפליא בטלוויזיה, במציאות, עניין הפור-הנד והבק-הנד פחות מסתדר לכם באופן טבעי.

כך שברור שתצטרכו למצוא מדריך טניס שינחה וילווה אתכם, לפחות, בעת שאתם עושים את צעדיכם הראשונים לכיוון הרשת שבמגרש.

מדריך טניס – מה חשיבותו, במיוחד בשלבים הראשונים

ומדוע חשוב שהוא יתאים לכם?

מדריך טניס הוא מורה לכל דבר. אולם, בניגוד למורים בתחומים העיוניים, בעיקר בשלבי ההתלהבות הראשונים שלכם מהמשחק, מדריך הטניס הוא האדם זה שאמור למתן אתכם כשאתם מותחים את גבולות היכולת שלכם מעבר למצב הבריא.

כלומר, גם אם אתם מגיעים לשיעורים הראשונים עם מדריך הטניס כשאתם בכושר בזכות פעילות גופנית אחרת שאתם מבצעים, אתם עלולים לגלות בגוף שרירים דואבים שעד לרגע זה, לא ידעתם על קיומם. 

לכן, מצד אחד, מדריך הטניס הוא האדם שצריך להלהיב אתכם ולגרום לכם ליהנות מהלימוד ומהמשחק עצמו, ומצד שני – הוא גם זה שצריך לומר לכם "סטופ!" כשאתם עוברים את הגבול מסכנים את בריאותכם.

כיצד מוצאים מדריך טניס מתאים?

כימיכיצד מוצאים מדריך טניס מתאים?ה וקשר אישי עם המדריך

לא פחות חשוב ממקצועיות

בנוסף, חשוב שמדריך הטניס ואתם תהיו באותו ראש. כאן, זו לא אשמתו ולא אשמתכם אם אינכם, אבל יהיה לכם הרבה יותר קל להגיע לשיעורי הטניס עם מדריך טניס שמלבד המקצועיות שלו, יש לכם גם כימיה אישית טובה איתו. גם אם אינכם מתכננים קריירה בתחום הטניס (וסביר להניח שאתם לא), אלא משחקים להנאתכם וכדי ליהנות מהיתרונות הבריאותיים של המשחק, רצוי שמדריך הטניס שלכם יהיה אדם שיעודד אתכם להמשיך בעיסוק הזה.

נכון, כרגע, כשאתם מתלהבים מהעניין, קל לכם מאד לחשוב שתתמידו באימונים לנצח, אבל אנחנו כבר יודעים שמול הנחישות, צצים, לא פעם, בלת"מים למיניהם, כדוגמת מזג אוויר שהוא פחות מעורר חשק לצאת מהבית, או נסיבות שיכולות לספק לכם תירוץ טוב (שימו לב, כתבנו "תירוץ" ולא "סיבה"!) לבטל שיעור, שעלולים לגרום להחלטה הנחושה שלכם להתפוגג.

לסיכום מדריך טניס

טניס אינו "סתם" עוד סוג נוסף של ספורט, שכן, בליווי של מדריך הטניס הנכון עבורכם, הוא עשוי להיות הספורט שלכם. בשל כך, חשוב לבחור את מדריך הטניס שלכם בקפידה, ולא להתייחס, אך ורק, להשוואת מחירי השיעורים בין מדריכי הטניס השונים, כאל הקריטריון היחיד לבחירת המדריך המתאים עבורכם!

קבוצות - מבוגרים וילדים בבאר יעקב/גבעתיים

אימון טניס פרטי
ב 59 שח בניר צבי

התחילו שיחת ווטסאפ
צריכים עזרה ?
שלום :)
נשמח לעזור גם בווטסאפ
דילוג לתוכן