אימוני טניס למבוגרים

על

אימוני טניס למבוגרים

באקדמיה מתקיימים אימוני טניס למבוגרים החל מרמת מתחילים ועד לרמה תחרותית.
בשיעורי טניס באופן כללי הדגש הוא על בנייה נכונה של היכולות הגופניות במקביל לשיפור הטכניקה ויסודות המשחק.

באימוני טניס למתחילים מקפידים על התקדמות הדרגתית ונכונה, והתחלה מאפס כדי לא לדלג על שלבים קריטיים שעשויים לעכב את התקדמות השחקן דווקא בשלבים מתקדמים יותר.

באימוני טניס למתקדמים יש חשיבות גדולה לבניית קבוצה מדויקת לפי רמת המתאמנים, כך שכולם יפיקו תועלת שווה מהאימון ואף אחד לא יתעכב או ייאלץ להתפשר על קצב התקדמותו.

ענף הטניס הוא הספורט השלישי בפופולאריות שלו בישראל. גם ברחבי העולם, זוכה הספורט הלבן לפופולאריות רבה – ולא במקרה.

אימוני טניס למבוגרים

החל מרמת מתחילים חובבני ועד רמה מקצועית ותחרותית. האימונים מתקיימים בקבוצות קטנות ואיכותיות עד 4 אנשים במגרש במטרה להעניק יחס אישי ופיקוח מקצועי. 

הדגש הוא על בנייה נכונה של היכולות הגופניות במקביל לשיפור הטכניקה ויסודות משחק הטניס.

עידן מאמין כי טניס זה דרך חיים ולכן אימוני טניס בוגרים מתקיימים באווירה חמה ומשפחתית.

שיעורי טניס לנוער 

עבור צעירים בגילאי 6-18 שנים, שיעורי הטניס שלנו יכולים לאפשר לילדכם להפוך לטניסאי בטוח, או פשוט לפתח את הזריזות, הקואורדינציה והמיומנויות החברתיות שלהם, בסביבה מהנה. באקדמיה אנו גאים לספק לילדיכם הכוונה מומחית מהצוות המוסמך שלנו. לימוד טניס מקצועי מותאם לכל הרמות.

אימוני טניס למבוגרים

שיעורי הטניס לבוגרים שלנו מתאימים לאלה המרימים מחבט בפעם הראשונה או למי שרוצה לחדד את כישוריהם. שיעורי הטניס לבוגרים שלנו מספקים גם מקום מצוין להכיר חברים לכל החיים. עם מחירים משתלמים לשיעור טניס, לא תרצו להחמיץ.

מצא את המרכז טניס הקרוב ביותר שלך והתחל לשחק טניס עוד היום.

שיעורי טניס פרטיים

למי שרוצה שיעור אישי יותר אנו מציעים שיעורים פרטיים של אחד על אחד במרכזי הטניס שלנו. שיעור פרטי בטניס מיועד עבור אותם שחקנים שרוצים להשתפר בקצב מהיר יותר או באזור ספציפי במשחק שלהם.

איך נראה שיעור טניס עם אלוף ישראל

אימון טניס למבוגרים

במאמרים הקודמים שלנו הרחבנו על חשיבותו של הספורט הלבן לבריאות הפיזית והמנטאלית, אבל, בעיקר, התמקדנו בהשפעה הגדולה של אימוני הטניס המיועדים לגילאים הצעירים יותר, הילדים ובני הנוער. אולם אימון טניס למבוגרים אף הוא, חשוב לא פחות, וזאת, על אף, שבמרבית המקרים, נקדיש מחשבה מרובה לבחירת החוג לטניס שאליו נשלח את ילדינו, בעוד שבחירת אימון טניס למבוגרים עבור עצמנו תתבצע תוך פחות מחשבה, ובמקרים מסוימים, כשהדבר אינו בוער בעצמותינו, אף נוותר עליו לחלוטין, או, לחילופין, נמיר אותו בפעילות כושר גופני מסוג אחר, במסגרת שנתפשת בעינינו כ"מחייבת" פחות מחוג טניס המתנהל באופן קבוע ומול מורה לטניס למבוגרים.

אימון טניס לבוגרים

מה חשוב לדעת לפני שבוחרים אימון טניס למבוגרים?

בואו נחלק את לימוד טניס למבוגרים לשתי רמות התייחסות ראשוניות ועיקריות – הראשונה בהן מתייחסת לספורט עצמו ולמסגרת הלימוד שלו. על אף שכל אחד יכול ליהנות מיתרונותיו של הטניס כספורט, ישנם כאלה שיעדיפו, במקום להשתתף באימון טניס, למשל, לשחק כדורגל או כדורסל. וגם זה בסדר, כי אנחנו טוענים שכל פעילות גופנית עדיפה על רביצה בכורסה ועל בהייה במסך הטלוויזיה או המחשב. מצד שני, ישנם גם כאלה, שעצם ה"התחייבות" לשגרת אימונים קבועה עלול להבהיל אותם, ולכן, הם יעדיפו להתאמן, פה ושם, מבלי להתחייב ל"חוג", למועדון טניס או למסגרת מסוימת. עבור כאלה שאינם, במובהק, אנטי-מסגרתיים, תחום האימונים בתדירות מסוימת עשוי להועיל, שכן הוא עשוי לקבע עבורם את העניין בלוח זמנים מסוים, כזה שמשריין להם את הזמן הזה להשקעה בכושרם ובבריאותם. רמת ההתייחסות השנייה, כמובן, מתייחסת אל מדריך טניס למבוגרים ואל החשיבות שבבחירה שלו.

הקווים המנחים בבחירת מאמן טניס למבוגרים?

בחירת אימון טניס למבוגרים נעשית על פי מספר קריטריונים, שהם, באופן טבעי, יותר מורכבים מהקריטריונים בהם אנחנו משתמשים בעת בחירת חוג טניס או אימוני טניס לילדים / בני נוער. אולם, למרות זאת, ישנו קריטריון אחד שהוא זהה גם אצל הצעירים וגם אצל המבוגרים – המאמן. איכותו, רמת הידע שלו, ובעיקר – יכולתו "להגיע" לכל מתאמן (מבוגר או צעיר) ולהתאים לו את רמת האימונים המתאימה לו, על פי העדפותיו, רמת הכושר הגופני שלו, רמת השליטה שלו במשחק ופרמטרים סציפיים נוספים.

האקדמיה לטניס – כן, תתפלאו, יש אצלנו גם לימוד טניס למבוגרים!

את האקדמיה לטניס הקים ומנהל עידן רוזנברג – אלוף ישראל (לשעבר) בטניס. האקדמיה הוקמה, מכיוון שעידן החליט, וזאת, תוך היכרות מעמיקה עם ענף ספורט זה, כי יש לחשוף אליו ואל יתרונותיו מתאמנים צעירים ובוגרים רבים ככל האפשר. מטרה זו מושגת באמצעות השימוש בדרכי הלימוד הסוחפות והמהנות של עידן ובהתאמה ספציפית של רמות האימון והדגשים שבו לכל אחד מהמתאמנים.
במסגרת זו, מוצעים למתאמנים המבוגרים שיעורי היכרות פרטיים עם מאמן הטניס עידן רוזנברג במחיר התואם לכל כיס.

התחילו שיחת ווטסאפ
צריכים עזרה ?
שלום :)
נשמח לעזור גם בווטסאפ
דילוג לתוכן