מאמן טניס באר יעקב

האקדמיה לטניס

מאמן טניס בבאר יעקב

מאמן טניס בבאר יעקב? אנחנו כאן.

מגרש הטניס בבאר יעקב ממוקם בכתובת: באר יעקב סביון 1

ניתן למצוא אותנו גם בוויז :
“האקדמיה לטניס עידן רוזנברג -באר יעקב”

מגרש הטניס בבאר יעקב יחודיי, מגרש הטניס שופץ לפי תקן בינלאומי I.t.f הכל כפי הנדרש הן על ידי הרשויות והן על ידי המתאמנים מוזמנים להגיע ולהנות מחוויה בינלאומית פה בארץ

לבטיחותך יש חשיבות עליונה עבורנו. שיתוף הפעולה שלך, יחד עם אמצעי הבטיחות וכל המאמצים של מאמני הטניס שלנו, יסייעו לך לשמור על הביקור שלך בטוח, טוב וחזק מתמיד.

למה לבחור שיעורי טניס איתנו בבאר יעקב?

אצלנו באקדמיה לטניס של עידן רוזנברג תקבלו את שיעורי הטניס המקצועיים ביותר בישראל.

בין אם אתה מכוון להיות אלוף ישראל הבא, או מעוניין ללמוד ספורט חדש, שיעורי הטניס המשתלמים שלנו הם מושלמים עבור מבוגרים וצעירים מכל היכולות.

כל שיעורי הטניס שלנו מצייתים להנחיות האחרונות של איגוד הטניס ומועברים על ידי עידן רוזנברג.

מאמן טניס גבעתיים

מאמן טניס לנוער באר יעקב

עבור צעירים בגילאי 6-18 שנים, שיעורי הטניס שלנו יכולים לאפשר לילדכם להפוך לטניסאי מוכשר, או פשוט לפתח את הזריזות, הקואורדינציה והמיומנויות החברתיות שלהם, בסביבה בטוחה. באקדמיה לטניס אנו גאים לספק לילדיכם הכוונה מומחית מהצוות המוסמך שלנו. לכל הגילאים ולכל הרמות מטניס למתחילים ועד אימוני טניס למתקדמים.

מאמן טניס בבאר יעקוב

שיעורי טניס למבוגרים

שיעורי הטניס שלנו מתאימים לאלה המרימים מחבט בפעם הראשונה או למי שרוצה לחדד את כישוריהם. שיעורי הטניס שלנו מספקים גם מקום מצוין להכיר חברים לכל החיים. עם מחירים מעולים לשיעור עם מדריך טניס פרטי, לא תרצו לפספס.

שיעורי טניס פרטיים

למי שרוצה שיעור אישי יותר אנו מציעים שיעורים פרטיים של אחד על אחד במרכז הטניס שלנו. אימוני חיזוק כאלה הם מושלמים עבור אותם שחקנים שרוצים להשתפר בקצב מהיר יותר או באזור ספציפי במשחק שלהם.

אם ברצונכם להרשם לאימון אישי בטניס, או שיש לכם שאלה, צרו עמנו קשר עוד היום!

עידן רוזנברג מאמן טניס פה עבורך! 

לימוד טניס אישי עם אלוף ישראל

התחילו שיחת ווטסאפ
צריכים עזרה ?
שלום :)
נשמח לעזור גם בווטסאפ
דילוג לתוכן