אימון טניס למתחילים

האם אימון טניס בקבוצות מתאים לשחקנים מתחילים? כיצד בוחרים אקדמיה לטניס שמתאימה לשאיפות הספציפיות שלך?

אימון טניס מתאים למבוגרים וצעירים בטווח רחב של גילאים. כמו כן, כיום אין צורך להגיע עם רקע מיוחד או ניסיון קודם. אם רוצים להפיק את מלוא התועלת מאימון כזה, כל מה שצריך לעשות הוא לבחור מסגרת מתאימה.

כאשר מדובר על שחקנים מתחילים, מסגרת מתאימה אמורה להציע אימוני טניס המיועדים למעט מתאמנים, משום שבתחילת הדרך יש צורך בהקניית יסודות נכונה, ובתשומת לב פרטנית מאת המאמן. כאשר יש עד 4 משתתפים בלבד בכל אימון, המשמעות היא יחס אישי. למעשה, ספציפית אצל מתחילים, זה תנאי קריטי להכרת יסודות הטניס ולפתיחה חלקה וכניסה מוצלחת לאחד מענפי הספורט המהנים ביותר שישנם.

4 מתאמנים בלבד – במחיר שמתאים לך

אימוני טניס בקבוצות קטנות של עד 4 מתאמנים בלבד הם בדיוק מה ששחקנים מתחילים זקוקים לו על מנת לגבש מיומנות וטכניקה. לכן אנחנו באקדמיה לטניס עידן רוזנברג מקפידים על מתכונת אימונים כזו ומזמינים אותך להצטרף לקבוצה מצומצמת.

לחילופין, עכשיו ולפרק זמן מוגבל יש לך הזדמנות ללמוד באופן אישי את יסודות הטניס: בהשארת פרטים באתר האקדמיה לטניס עידן רוזנברג, ילדים ומבוגרים יכולים לתאם גם אימון טניס פרטי במחיר מבצע של 59 ש"ח בלבד!

אימון טניס למתחילים

היתרונות של אימון טניס למתחילים

שחקנים מתחילים יכולים כיום להתנסות באימון טניס כדי לרכז יתרונות שונים. בטווח הקצר, היתרון הכי גדול הוא כמובן שיפור הסיבולת והכושר הגופני. טניס הוא אחד מענפי הספורט היחידניים הפופולאריים בעולם, גם אצל מקצוענים וגם אצל חובבים, כי הוא עובד על כל השרירים של הגוף ואף בונה אותם בצורה נכונה.

בטווח הבינוני והארוך, אימוני טניס יכולים לשפר מוטוריקה עדינה, למנוע כאבי גב ולסייע בשמירה על משקל תקין. זו למעשה סיבה מאוד שכיחה לכך שמתחילים בוחרים לערוך את ההיכרות שלהם עם עולם הטניס על בסיס אימונים אישיים או בקבוצות קטנות.

כך בוחרים אקדמיה לטניס

אימון טניס למתחילים חייב להתאים לצרכים ולדרישות שלהם. בשביל להבטיח את זה מראש, בודקים כמה אנשים משתתפים בכל אימון ומה הרמה המשותפת להם. כמו כן, יש לוודא מלכתחילה שמדובר על אימון למתחילים – כי אחרת הקצב יהיה גבוה מדי והמשתתפים לא יצליחו להבין וליישם את העקרונות הנכונים.

במילים אחרות, אימון למתחילים מעט שונה מאימון למתקדמים. בעוד אצל מתקדמים לא צריך לעבוד על יסודות ועל הבסיס, מתחילים מתמקדים בדיוק בזה. במקביל, למתחילים יש את הפריבילגיה לעשות טעויות ולקבל פידבק בזמן אמת.

אם בוחרים את האקדמיה המתאימה עבור אימונים כאלה, לא יעבור זמן רב עד שגם המתחילים יהפכו להיות מיומנים.

יש לנו תכנית אימונים בשבילך!

אנשי המקצוע באקדמיה לטניס עידן רוזנברג מציעים לך לבחור כיצד ברצונך להתאמן. בין אם אימוני טניס בקבוצות קטנות של עד 4 מתאמנים בלבד, ובין אם בשיעורים פרטיים – היחס האישי מובטח! אנו ממתינים לפנייתך ונשמח לעמוד לרשותך.

קבוצות - מבוגרים וילדים בבאר יעקב/גבעתיים

אימון טניס פרטי
ב 59 שח בניר צבי